Obchodní podmínky


Poštovné a balné

U objednávek v hodnotě do 2.000,- Kč, činí poštovné a balné 80,- Kč.
U objednávek nad 2.000,- Kč, je poštovné a balné zcela zdarma.

Ceny zboží

Ceny zboží na e-shopu jsou aktuální směrodatné.

Způsoby platby

Platba dobírkou (Česká pošta) - zboží Vám bude zasláno na dobírku na adresu, kterou jste uvedli v kontaktních údajích.

Dodací podmínky

Objednané zboží je (pokud není uvedeno jinak) expedováno do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky, nebo dle domluvy s objednavatelem. V jiných případech Vás bude kontaktovat zástupce firmy a sdělí Vám termín dodání zboží.

Odesílání zboží do zahraničí včetně Slovenska

Objednávku ze zahraničí přijmeme pouze po jejím telefonickém nebo písemném potvrzení.

Poštovné a balné do zahraničí činí 200,- Kč. Při objednávkách nad 5.000,- Kč poštovné a balné neúčtujeme. Platba musí být provedena předem na náš účet (celá částka – poštovné plus cena zboží). Dobírka není možná. Okamžitě po obdržení peněz odesíláme zboží přepravní firmou. Obvyklá doba od podání příkazu k převodu do obdržení zásilky je cca 10 dní. Reklamační řád se řídí pravidly pro prodej v ČR.

Zvláštní akce, slevy a zvýhodnění

Veškeré zvláštní akce v kamenném obchodě se NEVSTAHUJÍ na internetový obchod, pokud tak není výslovně uvedeno na stránkách e-shopu.

Komunikace

Domluva se zákazníkem, o termínech, případně o změnách v barvách, druzích zboží, či upřesnění velikosti, probíhá emailem, nebo telefonicky.

Záruční podmínky

Na veškeré nabízené zboží se vztahuje záruka dle zákona.

Záruční doba počíná dnem převzetí zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se tedy na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním a nesprávným udržováním a praním.

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

Postup při reklamaci zboží

Při zjištění vady na výrobku, nás nejdříve kontaktujte, emailem, nebo telefonicky (není nutné). Po té, nám zašlete zboží na níže uvedenou reklamační adresu v originálním obalu tak, aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození nebo zničení. Součástí reklamace musí být písemné sdělení důvodu reklamace. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, závadu odstraníme, příp. vyměníme vadné zboží za nový kus a nové zboží Vám zašleme nebo vrátíme částku zaplacenou za objednané zboží bezprostředně po vyřízení reklamace. Oprávněná reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě. V případě nároku na vrácení peněz vás bude kontaktovat osoba pověřená vyřizováním reklamací, která s Vámi domluví způsob platby (převodem, složenkou). Reklamované zboží nám nezasílejte na dobírku.

Nepřijetí objednávky

Prodávající má právo odmítnout objednávku, nebo zákazníka vymazat z databáze, pokud kupující v minulosti neodebral objednané a odeslané zboží.

Osobní údaje a zabezpečení

Patria Shop se zavazuje ponechat veškeré vaše osobní údaje zabezpečené, využívat je pouze pro potřebu Patria Shopu a nepředávat je třetí osobě.

Zákony a předpisy:

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

Uživatelské jméno Heslo

Registrace



0 druhy zboží
za 0

---------------------